Volejte kdykoliv 257 22 33 22

Jak výkup nemovitostí probíhá


  1. Jednoduše nám zavoláte nebo vyplníte online formulář a poskytnete nám
    informace nutné k odhadu tržní ceny vašeho bytu, domu nebo pozemku.
  2. Dáváme se hned do práce. Připravujeme odhad a nabídku kupní ceny za vaši
    nemovitost. Anebo se nejdřív sejdeme, pokud je váš případ složitější. Podrobně
    probereme situaci a společně najdeme to nejlepší řešení.
  3. Ihned vám vyplácíme domluvenou zálohu. Až do výše 3 000 000 Kč.
  4. Zdarma za vás řešíme všechny další kroky. Jednání s úřady, exekutorem, bankou
    nebo podílníky. A na nás jsou taky všechny standardní věci spojené s prodejem,
    třeba smlouvy nebo katastr.
  5. Všecko klaplo. Prodáno. Vyplácíme vám zbytek dohodnuté ceny.
    A máte po starostech.

Nabídnout nemovitost online

Co připravit za dokumenty

Můžete v klidu počkat na nás a my všechno zařídíme.
Pokud chcete odhad ceny a následný odkup co nejvíc urychlit,
pak nám pomohou tyto dokumenty.

  • Výpis z katastru nemovitostí (v případě bytové jednotky výpis k bytu i k celému domu) a snímek z katastrální mapy
  • Plánek domu, bytu, pozemku či komerční nemovitosti
  • U pozemků a parcel územní plán, územní rozhodnutí, stavební povolení (parcely),
    podklady k inženýrským sítím
  • Nabývací tituly, tj. dokumenty, na jejichž základě došlo ke vzniku vlastnického práva:
    • Kupní smlouva
    • Smlouva o převodu vlastnictví bytové jednotky
    • Smlouva o převodu jednotek bytových družstev
    • Darovací smlouva
    • Usnesení soudu o dědictví
  • Dokumenty, vztahující se k případům, kdy je u bytu nějak omezeno
    vlastnické právo – exekuce, zástavní smlouva, věcná břemena