1 / 6
Jak výkup nemovitostí probíhá
- Jednoduše nám zavoláte nebo vyplníte online formulář a poskytnete nám informace nutné k odhadu tržní ceny vašeho bytu, domu nebo pozemku.
- Dáváme se hned do práce. Připravujeme odhad a nabídku kupní ceny za vaši nemovitost. Anebo se nejdřív sejdeme, pokud je váš případ složitější. Podrobně probereme situaci a společně najdeme to nejlepší řešení.
- Ihned vám vyplácíme domluvenou zálohu. Až do výše 3 000 000 Kč.
- Zdarma za vás řešíme všechny další kroky. Jednání s úřady, exekutorem, bankou nebo podílníky. A na nás jsou taky všechny standardní věci spojené s prodejem, třeba smlouvy nebo katastr.
- Všecko klaplo. Prodáno. Vyplácíme vám zbytek dohodnuté ceny. A máte po starostech.
Co připravit za dokumenty
Můžete v klidu počkat na nás a my všechno zařídíme.
Pokud chcete odhad ceny a následný odkup co nejvíc urychlit,
pak nám pomohou tyto dokumenty.
- Výpis z katastru nemovitostí (v případě bytové jednotky výpis k bytu i k celému domu) a snímek z katastrální mapy
- Plánek domu, bytu, pozemku či komerční nemovitosti
- U pozemků a parcel územní plán, územní rozhodnutí, stavební povolení (parcely),
podklady k inženýrským sítím - Nabývací tituly, tj. dokumenty, na jejichž základě došlo ke vzniku vlastnického práva:
- Kupní smlouva
- Smlouva o převodu vlastnictví bytové jednotky
- Smlouva o převodu jednotek bytových družstev
- Darovací smlouva
- Usnesení soudu o dědictví
- Dokumenty, vztahující se k případům, kdy je u bytu nějak omezeno
vlastnické právo – exekuce, zástavní smlouva, věcná břemena